    Date: Tue, 18 Jan 2022 21:23:45 +0100
    Subject: Re: Wydziarganie własnoręcznie USPa online
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.01.2022 o 17:55, LordBluzg(R) pisze:

    > Jest tam generator, który otwiera i zamyka MOSFET w cyklach
    > (ok 100-400Hz)

    Taki głębszy resercz zrobiłem ale 100% dokumentu na to nie ma.

    Te chińskie PWM mają podobno 10kHz. Musiałbym kiedyś sprawdzić.
    https://www.electroschematics.com/primer-solar-charg
    e-controls/

    W sumie dla mnie mało istotne bo swoją robotę robią.

    Tam siedzi całkiem fajny procesor (pod wyświetlaczem) który kontroluje
    cały proces ładowania. Pomiar stanu naładowania aku, jego pojemność,
    rodzaj, temperaturę (nie myl z temperaturą otoczenia) itp czyli
    najważniejsze parametry, których nie uświadczysz w zasilaczach
    buforowych ani w UPSach tradycyjnych.
    https://youtu.be/I1hrWOP7WYA?t=241

    --
    LordBluzg(R)