  • Data: 2022-06-29 19:13:41
    Temat: Re: Wyjść do ciebie?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2022 o 17:05, Dykus pisze:
    > Cóż, trochę jeżdżę na rowerze, ostatnio co raz więcej po chodniku, i
    > przyznam szczerze, że nie przyszło by mi do głowy, by w tej sytuacji
    > zejść i przeprowadzić rower. Może zwolniłbym nieco, aby upewnić się, ze
    > samochód się zatrzyma przed przejściem.

    Otóż - na tym przejściu z filmu nie ma sygnalizacji "zielone dla
    rowerów" więc jest to ewidentnie przejście dla pieszych.

    Skoro już łamiesz przepisy przejeżdżając przez przejście tempem szybszym
    od idącego pieszego - to czemu jeszcze DODATKOWO chcesz wymusić
    pierwszeństwo przed samochodem?

    Na filmie samochód musiał się zatrzymać przed tymi rowerzystami więc
    słuszne było jego trąbienie. To była sytuacja niebezpieczna. Wcale nie
    jestem pewny, że gdyby doszło tu do potrącenia rowerzysty - uznano by
    winę kierowcy.

    --
    MN