  • Data: 2022-06-30 08:06:36
    Temat: Re: Wyjść do ciebie?
    Od: cyklista <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-29 o 17:57, nadir pisze:

    > Czy to takie oczywiste to nie wiem, wielu rowerzystów zna przepisy i
    > zasady ruchu podobnie jak piesi, czyli wcale.
    > Zaś samo oznakowanie poziome sugeruje, że to przejazd dla rowerów, ale
    > przejazd gdzie/dokąd, skoro kończy się w połowie osi jezdni?

    Nawet jeśli przyjmiesz to za przejazd na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym
    to tak samo robisz czyli nie wjeżdżasz na niego jak samochody maja
    zielone tylko dopiero jak stoją.

    > Tylko, że na tym czerwonym polu i trochę wcześniej nie może zmienić pasa
    > ruchu.

    Napisałem "zgodnie z zasadami ruchu" więc robi to odpowiednio wcześniej
    zanim pojawią się linie ciągłe przed skrzyżowaniem, a jak tego nie zrobi
    to czeka żeby skorzystać z specjalnego bonusowego pola.

    Avast.