  • Data: 2014-04-13 19:18:42
    Temat: Re: Wylutowanie gniazdka USB w RasPi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    news:lief63$4et$1@speranza.aioe.org...

    > Mało precyzyjny jesteś, płyta główna w telefonie też istnieje, ale wiem o
    > co Ci chodzi, zawodowo komputerów nie naprawiam, prywatnie
    > i owszem. Wszystko da się naprawić czasem tylko się nie opłaca.

    Nie wiem skąd Ci się wzięło "zawodowo", bo ja nic takiego nie napisałem.
    Sam też "zawodowo" niczego nie naprawiam, ale próbowałem kilka razy
    użyć w swoim projekcie komponent th wyjęty z płyty głównej i mimo hot
    aira zwykle kończyło się na stopieniu plastików przy demontażu... :-)

    > Czy to jakiś problem? Dajesz świeżej cyny i ściągasz jeszcze raz, ponadto
    > można użyć bardziej "pro" sprzętu typu odsysaczka.

    Właśnie tu jest problem - dajesz świeżej cyny i znowu zostaje coś
    w środku, bo przelotka bardzo długa jest i cieniutka w 8 warstwowej
    płytce... Odsysacz też zwykle nie ma na tyle ssania aby wysssał z tak
    cienkiej przelotki że drucik złącza ledwie się w niej mieści...
    Ale to wie ktoś, kto kiedyś już próbował takie rzeczy robić :-)

    > Spoko ale nie dziś, właśnie zrobiłem 240km po silnik do G-Wiz'a żeby mieć
    > czym jutro do pracy pojechać muszę go jeszcze wstawić.

    Nikt nie każe Ci niczego dzisiaj robić... :-) Powodzenia przy silniku!