  • Data: 2014-04-13 18:49:10
    Temat: Re: Wylutowanie gniazdka USB w RasPi
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    [..]

    > Jasne :-)
    > Jednak z tego co piszesz wynika że nie pracowałeś z płytami głównymi.

    Mało precyzyjny jesteś, płyta główna w telefonie też istnieje, ale wiem
    o co Ci chodzi, zawodowo komputerów nie naprawiam, prywatnie i owszem.
    Wszystko da się naprawić czasem tylko się nie opłaca.

    [..]
    onka-do-cyny-25mm.html

    > Taką plecionką możesz sobie naskoczyć jak tylko stracisz trochę cyny
    > z powierzhni przelotki - cyna zostanie w środku przelotki i plecionką
    > nie zrobisz jej wtedy nic bo działa ona na zasadzie włoskowatości
    > i musi przylegać do tej kropli stopionej cyny którą chcesz "odessać".

    Czy to jakiś problem? Dajesz świeżej cyny i ściągasz jeszcze raz,
    ponadto można użyć bardziej "pro" sprzętu typu odsysaczka.

    > Zrób mi przyjemność i weź jakąś płytę główną z demobilu i wylutuj
    > podwójne gniazdo USB-A tak, aby ani gniazda ani płyty nie zniszczyć...
    > Wtedy pogadamy, ok ? :-) Bo w teorii to każdy jest silny, gorzej z
    > praktyką.

    Spoko ale nie dziś, właśnie zrobiłem 240km po silnik do G-Wiz'a żeby
    mieć czym jutro do pracy pojechać muszę go jeszcze wstawić.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html