  • Data: 2021-03-10 15:43:15
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/03/2021 12:59, Budzik wrote:
    > Mysle powoli nad wymiana leciwego kompa.
    > Mam w tej chwili starego athlona x2 z niestety tylko 4gb pamieci.
    > Co warto wziac z jakichs poleasingowców - komp słuzy wyłącznie do pracy
    > biurowej.

    Powinien być nadal użyteczny w tym zastosowaniu. Co mu brakuje?
    Przyznaje że sporo stron www (np. facebook) potrafią skonsumować kilka
    GB RAMu i 4GB może być za mało, ale to chyba nie jest praca biurowa ;)

    Zainteresuj się optiplexami 3020 z najtańszym cpu jesli to ma być jakiś
    upgrade cpu+reszta w niskich kosztach.