  • Data: 2021-03-10 19:36:10
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10 mar 2021 o 12:59, Budzik pisze:

    > Mam w tej chwili starego athlona x2 z niestety tylko 4gb pamieci.

    Mam (teraz zeń piszę) w F-S 4 GiB -- nie narzekam.
    Za ścianą gra (jakąś muzę z jutuby -- oglądam tam filmy podczas
    śniadania; śniadanie zjadłem dość dawno, ale nie wyłączyłem
    netbooka, więc netbook gra) netbook z 2 GiB...

    > Co warto wziac z jakichs poleasingowców - komp słuzy wyłącznie
    > do pracy biurowej.

    Do biurowej 4GiB to za dużo -- starczą 2 GiB.

    > Chetnie wykorzystałbym czesc bebechów z obecnego kompa,
    > w szczegolnosci dysk ssd, 2 dyski hdd (czy nowe płyty
    > nadal maja stare złącza do dysków?), obudowe...

    > Co warto?

    Zaczekać -- teraz kompy są drogie, bo:
    - rozlano pomoc antyCoViDową
    - BTC góruje
    - ludzie (w tym uczniowie) zdalnie pracują

    --