  • Data: 2021-03-10 18:53:28
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/03/2021 18:19, Jacek Maciejewski wrote:
    > Chciałbym to raz w życiu zobaczyć :) Robiłem próby ale się nie udało...

    Próby czego? Jesli masz wątpliwośc co do FB, to regularnie u mie
    konsumuje na FireFoxie >5GB ram. Nie wiem na co. Nie tylko on, ale
    takich witryn jest niewiele. Np. w tej chwili, po około8h bycia otwartym
    w przeglądarce, ma 2.5GB, do nocy dobije do 4, a jutro trzeba będzie
    zbijać FF. Dzieje się to na dwóch zupełnie róznych komputerach, więc to
    raczej wina kiepskich programistów FB/FF.