  • Data: 2021-03-10 20:18:31
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-10 17:59, Budzik wrote:

    > ototototo, własnie dokładnie takie przemyslenia kierowały moim
    > pytaniem.
    > Polecisz coś konkretnego?

    najtańszy kompletny jaki znalazłem na szybko

    https://allegrolokalnie.pl/oferta/komputer-hp-8300-i
    5-3470-16-gb-120gb-ssd-win-10-5eo

    osobiście nie brałbym nic niżej, a w miarę możliwości szukałbym z
    dyskiem (lub chociaż złączem) nvme (bardziej płyta+procesor, ew.
    płyta+procesor+ram niż cały komputer)