    From: io <i...@o...pl.invlid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyprodukowano pierwszą Izerę
    Date: Sat, 28 Jan 2023 00:15:38 +0100

    W dniu 27.01.2023 o 16:13, heby pisze:

    > Parkingi na około Spodka zawalone furami w promieniu 2km.

    Bo ja poważnie zastanawiam się czy nie przejść się tam. Targi designu.
    Wstęp 20zł. I ta Izera w tym kontekście tam ma być. Podjechałbym tam
    Twizy i ... nie umniejszając jakiejś przygotowanej stylistyce tej Izery,
    ale w okolicach typowego wyglądu, moim zdaniem zainteresowanie Twizy
    byłoby znacznie większe z kolei nie demonizując jaki to on jest piękny
    tylko raczej na ile nietypowy. Może jakbym zbierał na wejście na targi
    to by się udało. Oczywiście mam świadomość, że ta Izera to raczej kpina
    z Polaków jest. Ich inteligencji i bycia frajerem płacącym podatki.