  • 1. Data: 2023-01-26 22:52:19
    Temat: Wyprodukowano pierwszą Izerę
    Od: ii <i...@o...invalid>

    :-)

    "W Katowicach po raz pierwszy w przestrzeni targowej w kraju
    zaprezentowany zostanie egzemplarz pokazowy polskiej marki samochodów
    elektrycznych - Izera. Będzie go można zobaczyć na stoisku targowym
    firmy w Międzynarodowym Centrum Kongresowym, w trakcie dwóch dni dla
    profesjonalistów (26 i 27 stycznia br.) oraz w weekend, podczas dni
    otwartych (28 i 29 stycznia)."

    Będą kolejki?

    http://niusy.pl/@dziennikzachodni.pl/an0

  • 2. Data: 2023-01-26 23:00:55
    Temat: Re: Wyprodukowano pierwszą Izerę
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2023 o 22:52, ii pisze:
> [...]
    > firmy w Międzynarodowym Centrum Kongresowym, w trakcie dwóch dni dla
    > profesjonalistów (26 i 27 stycznia br.) oraz w weekend, podczas dni

    Całkiem powżne pytanie - wjedzie sama, czy nie ma napędu?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-01-27 15:50:26
    Od: K <...@l...com>

    On 26/01/2023 22:00, Shrek wrote:

    > Całkiem powżne pytanie - wjedzie sama, czy nie ma napędu?

    Zostanie zaprezentowany, czyli bedzie juz tam stal. W kulminacyjnym
    momencie wejdzie Mati caly na bialo, zdejmie zaslone i zacznie pierdolic
    o milionie elektrycznych samochodow dla kazdego Polaka.

  • 4. Data: 2023-01-27 15:58:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.01.2023 o 15:50, K pisze:

    > Zostanie zaprezentowany, czyli bedzie juz tam stal. W kulminacyjnym
    > momencie wejdzie Mati caly na bialo, zdejmie zaslone i zacznie pierdolic
    > o milionie elektrycznych samochodow dla kazdego Polaka.

    Kurwa - to jeszcze gorzej niz ajanerą czy jak się tam ta husaria nazywała.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-01-27 16:13:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/01/2023 22:52, ii wrote:
    > Będą kolejki?

    Parkingi na około Spodka zawalone furami w promieniu 2km.

  • 6. Data: 2023-01-28 00:11:07
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 26.01.2023 o 23:00, Shrek pisze:

    > Całkiem powżne pytanie - wjedzie sama, czy nie ma napędu?

    Ona wjedzie ... na koniu

  • 7. Data: 2023-01-28 00:15:38
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 27.01.2023 o 16:13, heby pisze:

    > Parkingi na około Spodka zawalone furami w promieniu 2km.

    Bo ja poważnie zastanawiam się czy nie przejść się tam. Targi designu.
    Wstęp 20zł. I ta Izera w tym kontekście tam ma być. Podjechałbym tam
    Twizy i ... nie umniejszając jakiejś przygotowanej stylistyce tej Izery,
    ale w okolicach typowego wyglądu, moim zdaniem zainteresowanie Twizy
    byłoby znacznie większe z kolei nie demonizując jaki to on jest piękny
    tylko raczej na ile nietypowy. Może jakbym zbierał na wejście na targi
    to by się udało. Oczywiście mam świadomość, że ta Izera to raczej kpina
    z Polaków jest. Ich inteligencji i bycia frajerem płacącym podatki.

  • 8. Data: 2023-01-28 06:05:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-01-2023 o 00:11, io pisze:
> [...]

    Co za brednie, przecież to coś pokazywali już z 1,5 roku temu.
    Nic się od tamtej pory nie zmieniło, a już na pewno nie ruszyła żadna
    produkcja, nawet miejsca pod fabrykę jeszcze na własność nie mają.....

    To pewnie ten sam prototyp jest.

  • 9. Data: 2023-01-28 08:19:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2023 o 06:05, Cavallino pisze:

> [...]
    > Nic się od tamtej pory nie zmieniło, a już na pewno nie ruszyła żadna
    > produkcja, nawet miejsca pod fabrykę jeszcze na własność nie mają.....

    No dobra - ale ma napęd czy to odlew z laminatu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-02-01 07:35:10
    Od: robot <r...@o...pl>

    Ze strony producenta:

    "Tworząc nazwę marki, inspirowaliśmy się Górami Izerskimi. Zafascynowało
    nas bogactwo widocznych na niebie kolorów, zmieniających się w
    zależności od pory dnia i nocy oraz ciemne gwieździste niebo nad
    górskimi szczytami, które symbolizuje czystość i siłę natury.
    Inspirowała nas także ludzka odwaga - tak charakterystyczna dla
    podróżników. Daje ona siłę, by marzyć, odkrywać świat i podążać własną
    drogą."