  • Data: 2010-03-29 22:14:23
    Temat: Re: Wyprzedzanie na przejściu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Ale wyprzedzanie na przejsciu ? To jest wlasnie naprawde
    > niebezpieczne.

    Owszem.

    > Niestety, w miejskich warunkach jest tak ze jak jedziesz z umiarkowana
    > predkoscia, czyli niewiele szybciej niz wyprzedzany, to po drodze pare
    > przejsc zaliczysz.

    Owszem, niemniej ja zwalniam i obserwuję, czy ten na drugim pasie nie
    hamuje, bądź się jakiś pieszy nie trafi. Cóż z tego, skoro ja się
    zatrzymuję, a na pasie obok ktoś przemyka przynajmniej 70km/h. Jakiś
    czas temu takiego dorwałem na najbliższych światłach - bardzo
    przepraszał za swoje zachowanie. Dobrze, że tych biednych pieszych
    powstrzymałem sygnałem i głośnym wrzaskiem 'stójcie'.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.