  • Data: 2021-10-29 13:25:08
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/10/2021 13:07, Jacek Maciejewski wrote:
    > Więc jakaś tam możliwość jest i fajno. Przyzwyczajam się do myśli że
    > kupię Motorolę. Pogóglałem nieco i widzę że G9Plus jest za minimum 900
    > zł, GPro za 700 zł.

    Mam obecnie GPro. Nie uważam, aby była znacząco lepsza od G6/7 które
    walają się po rodzinie. Kupiłem w dodatku tylko dlatego że poprzednia
    motka uległa uszkodzeniu mechanicznemu. Nie mogę wskazać powodu wyboru
    akurat tego telefonu, choć stylus przydaje się sporadycznie, a jak się
    przydaje to naprawdę się przydaje.

    Jesli GPro nie ma jakiś specjalnych ficzerów, które potrzebujesz, to ja
    bym nie przepłacał, tylko brał niższy model.

    Przykładowo w G6 przycisk odcisku palca był z przodu. Obecnie w kazdym
    telefonie jest z tyłu. Kwestia przyzwyczajenia, ale dla mnie, kiedy
    telefon większosć czasu leży na stole, jest to upierdliwy downgrade.

    > Polecałeś tą tańszą ale jak sądzisz, warto dać 200
    > zł więcej za G9Plus z baterią 5 Ah? (GPro ma 4 Ah) A może wiesz gdzie
    > jeszcze taniej? :)

    Nie wiem, ja mam i tak przy sobie powerbank, a 99% przypadków
    przemieszczania się, jest na małych dystansach. Pracuje w domu. Problem
    rozmiaru baterii nie jest u mnie istotny. Trudno pytać mnie o zdanie w
    tym temacie.