  • Data: 2010-03-12 00:45:08
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, żetosarna
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > Albo nieudzielenie pomocy ( art. 162 KK ), albo spowodowanie wypadku i
    > ucieczka ( art. 178 KK ).
    > Samej ucieczki z wypadku którego się nie spowodowało to nie ma.

    Jak nie ponosisz winy za wypadek (czyli go nie spowodowałeś) to możesz
    bezkarnie zostawić konającego sprawcę i jechać w długą?

    I beknąć tak jak każdy inny, który sobie przejechał obok nie zatrzymując
    się?
    To jakaś nowość dla mnie, człowiek całe życie się uczy.
    Czyli wina ma tu kardynalne znaczenie - co znaczy że kobita może wyjść
    praktycznie bez szwanku z całej sytuacji, gdy się okaże że np. gość już nie
    żył, gdy go najechała.