    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    <59a58411$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <oo41ca$m6v$1@node2.news.atman.pl>
    <59a58bda$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <59a5c04f$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ddhsg6t3ymr0$.zhben4un2381.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oo7fhh$p4k$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oo8iq6$ocu$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 31 Aug 2017 11:23:43 +0200

    HF5BS pisze:

    > W sumie sprzeczności (technicznej) chyba nie było, ale, masz rację,
    > kasa bardziej ciagnie, niż korzyści dla innych...

    Nie wiem czy taka korzyść. Wdrażaniem nowych technologii powinni
    zajmować się deweloperzy nowych technologii. Szpital ma mieć speców
    od leczenia, od zaawansowanej telekomunikacji mieć nie musi.

    > Wystarczy w klopie w piwnicy (chyba, że lekarze nie s...ą), jak będzie
    > szedł jakimś mrocznym korytarzem, gdzie radio nie bardzo chce dotrzeć,
    > gdy coś będzie załatwiać w magazynie i akurat mu się zachce w trakcie.
    > Hmm... urojenie, czy było... na filmach... gdzie lekarza przez megafon
    > wołali = "Doktor Smith proszony na izbę przyjęć, doktor Smith, pilne".
    > Zresztą nawet jeśli, to wykluczyć nie można.

    Szpitalna sieć przywoławcza to nie jest krytyczny system podtrzymywania
    życia. Ma tylko pomagać. Zawsze można tak jak dawniej, zadzwonić na
    urologię, gdzie doktor Brown poszedł udzielać się jako konsultant.
    Niech go szukają, bo jest potrzebny.

    --
    Jarek