  • Data: 2021-04-13 20:58:57
    Temat: Re: Zagar cyfrowy
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2021 o 11:13, Zbynek Ltd. pisze:

    > I tu może być pekińczyk pogrzebany.
    > Diody marnej jakości z wyżyłowanym prądem ponad normę. Zegar używany
    > ledwo 2 lata.

    Ostatnio w wątku też o jakimś zegarku/radiobudziku pisałem, że miałem
    fabrycznie jakiś obwód stabilizacji napięcia dla LED coś ok 3,5V z 5V.
    Też mi nagle ściemniało ale okazał się być upalony lekko tranzystor SMD.
    Wymyśliłem, że podstawię tam jakiś zwykły i działało tydzień, też się
    ugrzewał i nie chciało mi się szukać, czy go diody dopalają, czy zenerka
    dusi/cokolwiek.

    No to po chamsku postawiłem chyba 3 diody prostownicze szeregowo pod 5V.
    Jak dotąd działa już 3 miesiąc i olałem stabilizację. Nic szczególnego
    się nie dzieje, świeci ładnie/jasno. Jak się to spali (a może nie) to
    kupię nowy :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>