  • 1. Data: 2022-10-29 08:31:16
    Temat: Zakaz rejestrowania normalnych samochodów w unii europejskiej od 2035?
    Od: robot <r...@o...pl>

    "Komisja Europejska, Rada Unii Europejskiej oraz Parlament Europejski
    osiągnęły porozumienie w sprawie norm emisji CO2, dla pojazdów osobowych
    i dostawczych. Potwierdzony został cel całkowitej redukcji emisji.
    Oznacza to, że od 2035 r. w państwach członkowskich będzie można
    rejestrować wyłącznie samochody z napędem elektrycznym lub wodorowym."

    Pojebało ich?

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/to-
    juz-koniec-aut-z-silnikami-spalinowymi-w-unii-europe
    jskiej-znamy-date/2wc8zxb?utm_source=www.auto-swiat.
    pl_viasg_auto-swiat&utm_medium=referal&utm_campaign=
    leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2

  • 2. Data: 2022-10-29 08:42:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2022 o 08:31, robot pisze:

    > Pojebało ich?

    A jak pisałem, że nie da zastąpić elektryków spalinkami 1 do 1 to byłem
    szur i foliarz. Plebs ma być plebsem a nie rozbijać się samochodami.

    A pisałem, że cały zachwyt z elektrykami skończy się tam, że nie
    będziesz miał elektyka a i tak zapłacisz za niego w dopłatach i wyższych
    cenach za prąd (bo przecież nie będzie tak, że akcyzę odpuszczą bez
    rekompensaty) i jeszcze ci spalinek zakażą to byłem czarnowidz,
    pesymista i wsteczniak. Dwa punktu już zrealizowane ostatni za dekadę.

    Jak im się uda to w pierwszej chwili myślałem że będzie jak na kubie -
    mnóstwo jongtajmerów. Ale nie będzie - obecne samochody ulegają
    biodegradacja max za 15 lat. Nowoczesny komunizm, z tym że ludzie do nas
    komunizm przynieśli na bagnetach, a o nowy ludzie proszą się sami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2022-10-29 08:49:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-29 o 08:31, robot pisze:

    > Oznacza to, że od 2035 r. w państwach członkowskich będzie można
    > rejestrować wyłącznie samochody z napędem elektrycznym lub wodorowym."
    >
    > Pojebało ich?

    Temat stary, bo to już rok temu ustalili na jakimś szczycie.
    Pierwszym komentarzem jaki przeczytałem było, że:
    nie takie rzeczy da się prawnie ogarnąć.
    Pewnie trzeba będzie rejestrować obok UE
    i jakoś to ominąć. Bo raczej auto elektryczne
    w praktyce na masową skalę to się nie sprawdzi.

  • 4. Data: 2022-10-29 08:51:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2022 08:31:16 +0200, robot napisał(a):

    > Pojebało ich?

    A co, wodę masz dopiero do kostek a południowcy jeszcze do twojej
    wioski nie dotarli?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-10-29 09:05:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co, wodę masz dopiero do kostek a południowcy jeszcze do twojej
    > wioski nie dotarli?

    Z tą propagandą że jak nie zrezygnujesz z elektryka to będziesz miał
    morze z którgo bedą murzyni wychodzić (tfu rasista;)), to jak z tym że
    jak się nie zaszczepisz to babcia umrze:P Ani od tego że kupisz
    elektryka nie będzie mniej co2 (tak naprawdę to będzie od tego że
    elektryka nie kupisz i spalinki też nie;)) ani to planety nie uratuje,
    bo to wymaga działań na poziomie globalnym. Zupełnie jak ze
    szczepionkami co miały powstrzymać epidemie, a potem się okazało, że
    mamy nową naukę i szczepienia już nie zapobiegają zachorowaniom i nikt
    nigdy tak nie mówił:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2022-10-29 09:22:52
    Od: robot <r...@o...pl>

    > A co, wodę masz dopiero do kostek a południowcy jeszcze do twojej
    > wioski nie dotarli?

    Nie rozumiem pytania.

  • 7. Data: 2022-10-29 09:39:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2022 o 09:22, robot pisze:

    > Nie rozumiem pytania.

    Chodzi o to, że jak się nie przesiądziesz do elektryka, to morze
    podejdzie ci pod drzwi i wyjdą z niego murzyny, co cię ograbią z zgwałcą
    żonę i córki:P Co prawda elektyki wcale nie emitują mniej co2, ale chuj
    - przecież to propaganda, więc z definicji nie ma znaczenia czy prawdziwa;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-10-29 13:04:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Saturday, October 29, 2022, 8:49:52 AM, you wrote:

> [...]
    > Pewnie trzeba będzie rejestrować obok UE
    > i jakoś to ominąć. Bo raczej auto elektryczne
    > w praktyce na masową skalę to się nie sprawdzi.

    ,,To się nie sprawdzi"
    Powiedział miłośnik konnych zaprzęgów na widok samochodu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2022-10-29 16:04:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W pełni się z Tobą zgadzam.

    I nadal podtrzymuję zdanie że jeśli nie głosujesz na Konfederację to
    zaprzeczasz swoim poglądom.

  • 10. Data: 2022-10-29 16:09:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-października-2022 o 13:04, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > ,,To się nie sprawdzi"
    > Powiedział miłośnik konnych zaprzęgów na widok samochodu.

    Pamiętaj że już na początku zeszłego wieku się nie sprawdziło.
    Nastąpiła jakaś zmiana. Choćby mentalna?