    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapas w spreju.
    Date: Thu, 11 Mar 2010 21:10:03 +0100

    FajneFele pisze:
    > Kombinuje z kolem zapasowym, gdyz za 2 tygodnie bede mial w samochodzie
    > instalacje LPG, autko to Laguna II kombi ,ale mam male dziecko i kazdy
    > centymetr bagaznika sie liczy. Dojazdowka kosztuje ok 250zl i w ogole z nia
    > ciezko i tez zabiera troche drogocennego miejsca wiec wymyslilem taki chytry
    > plan ze kupie spraj naprawczy (mozecie cos polecic?) a 250zl na dojazdowke
    > wloze w koperte i do schowka, jak nie daj zalatwie tak ze nie ma szans na
    > skutecznosc tego psiukacza na lawete jak znalazl. Tak sobie mysle kiedy
> [...]

    Małą dziurkę tym załatasz.
    W przypadku większej awarii tak jak piszesz - musisz wołać pomoc.

    Jak masz CB to może się uda pożyczyć od kogoś zapas (mi się udało jak
    miałem przebite dwie opony) kto ma taki sam rozstaw śrub i niemniejszy
    pierścień centrujący - przydatne może być zapoznanie się od jakich
    modeli koła będą pasowały do Twojego żebyś wiedział kogo wołać.

    A jak nie, to laweta - w mieście będzie raczej szybko, w szczerym polu
    dłużej.