  • Data: 2021-01-04 21:05:08
    Temat: Re: Zawracanie gitary
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Anikiel wrote:

    > To wszystko jedno czy ktoś maluje Jezusy w złoconych ramach i sprzedaje po wsiach,
    czy buduje fortepiany i opyla po filharmoniach. Facio zaspokaja czyjeś potrzeby, ktoś
    za to chce płacić, jest super, popycha świat do przodu. Kultura to tylko umowa, na
    ogół ściema, ale na przykład taka inżynieria to też kultura. Techniczna.

    No niezupełnie, złocone Jezusy raczej nie mają potencjału do wyduszenia
    18 tysięcy Hindusów, bo ktoś wykręcił kawałek rury. A izocyjanian metylu
    potrafi. Tu nie ma miejsca na ściemę i do inżyniera mam ździebko większy
    szacunek niż do facia z pędzlem.

    Pozdrawiam, Piotr