  • Data: 2021-01-04 22:52:37
    Temat: Re: Zawracanie gitary
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 5 January 2021 at 05:05:09 UTC+9, Piotr Wyderski wrote:
> [...]
    wsiach, czy buduje fortepiany i opyla po filharmoniach. Facio zaspokaja czyjeś
    potrzeby, ktoś za to chce płacić, jest super, popycha świat do przodu. Kultura to
    tylko umowa, na ogół ściema, ale na przykład taka inżynieria to też kultura.
    Techniczna.
    > No niezupełnie, złocone Jezusy raczej nie mają potencjału do wyduszenia
    > 18 tysięcy Hindusów, bo ktoś wykręcił kawałek rury. A izocyjanian metylu
    > potrafi. Tu nie ma miejsca na ściemę i do inżyniera mam ździebko większy
    > szacunek niż do facia z pędzlem.

    W sensie co kraj to obyczaj. Jedni robią wszystko na odpierdol tiny.pl/7v3hj inni
    karmią gołębie chlebem upieczonym z opiłkami żelaza, zbierają ich kupę i wytapiają z
    niej stal na miecze. Katastrofa w Bhopalu dokładnie się mieści w indyjskiej kulturze
    technicznej. Tak samo jak katastrofa Tu-154 w polskiej.