  • Data: 2021-01-11 12:09:17
    Temat: Re: Zawracanie gitary
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4a21dd6d-c169-4f43-9b19-fd721d4230e3n@g
    ooglegroups.com...
    On Friday, 8 January 2021 at 08:44:58 UTC+9, Marcin Debowski wrote:

    >Potwierdzam, Chińczycy z Malezji często zachodzą wysoko w działach
    >inżynierii w firmach Oil&Gas.

    >Nie, nie chodzi o religię (choć ona zawsze jest istotnym czynnikiem),
    >tylko o całokształt kultury. Hindusi się drą z muslimami, ale oni są
    >przecież tacy sami.
    >Zresztą znam przypadki gdzie żyjący na Zachodzie Hindus i muzułmanin
    >okazują się dobrymi kumplami. Po prostu, do Europy nie docierają
    >oszołomy.

    Taa ... a potem ich dzieci ida do meczetu, a potem jada walczyc za
    ISIS, co moze jeszcze nie takie dziwne, albo sie wysadzaja gdzies w
    tlumie ...
    ... nieznaczacy % ?

    >Koreańczycy są dziwni. Jak mają rozwiązać problem który ich
    >przerasta, to się nie buntują, owszem przyjmują go na klatę, ale na
    >przykład siedzą całą noc i klikają na ekranie w przypadkowe miejsca,
    >aż znajdą ten jeden piksel gdzie trzeba kliknąć żeby się zrobiło to
    >co miało się zrobić.

    Hm, moze czasem sie udaje, ale to dosc ekstensywna metoda, czasem moze
    noc nie wystarczyc.

    Ale jest tez druga strona medalu - programy sie tak rozrosly, ze
    trudno nad tym zapanowac.
    Mozesz cyzelowac program przed sprzedażą ... tylko ze wtedy nigdy nie
    sprzedasz.

    >Nie o to chodzi. Problem jest taki: jak elita (polityczna, finansowa,
    >intelektualna, medialna kształtująca opinie i postawy) ma zmienić
    >kraj (cały Zachód!) nie mając wpływu na organizację firm.
    >No przecież rząd nie kupi kontrolnego pakietu udziałów w każdej
    >firmie i nie wsadzi tam swojego człowieka który będzie mówił jak dany
    >biznes teraz będzie podchodził do spraw etyki, traktowania klientów,
    >traktowania pracowników, traktowania konkurentów, zasobów naturalnych
    >itd, żeby podniosła się wydajność i tempo rozwoju.

    Poczekaj poczekaj ... moze wsadzi. PiS to moze nie jest dobry
    przyklad, ale widac jak Trump podpadl korporacjom :-)

    Tylko ... jak wsadzi, to bedzie lepiej ?

    >Dobrze wiesz że żyjemy w czasach kołchozów, gdzie marnotrawstwo w
    >firmach jest normą, a złe eksploatowanie zasobów ludzkich powszechnie
    >prowadzi do chronicznego kryzysu choćby takiego jak w Boeingu.
    >No więc pytanie jest takie: chiński komunizm nagle i niespodziewanie
    >okazał się bardziej wydajny od zachodniego kapitalizmu,

    eee - komunizm ? Czy taka mieszanka komunistycznego zamordyzmu, taniej
    sily roboczej i zachodniego kapitalu ?
    Fakt, ze kapital jest tez juz w Chinach ... i co z tego bedzie za
    10-20 lat ?

    J.