    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zawracanie gitary
    <rt1516$3a0r0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <ML6JH.476736$VfRc.231378@fx07.ams1>
    <f...@g...com>
    <z5sJH.538715$T8c9.432606@fx21.ams1>
    <3...@g...com>
    <U1NJH.539994$hYm1.285721@fx41.ams1>
    <4...@g...com>
    <5ffc31dc$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <w4vLH.307401$eHYa.66374@fx38.ams1>
    <9...@g...com>
    Date: Sat, 16 Jan 2021 01:15:41 GMT

    On 2021-01-13, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:
> [...]
    ..

    > Poproszę o podobny przykład w jakimś sofcie open source. I jeszcze
    > przykład jakiegoś zespołu na sourceforge zorganizowanego na zasadzie
    > korporacji.

    Nie znam, ale co chcesz przez to wykazać? Trudno będzie porównywać
    zarobaczenie jako funkcje namiarowej funkconalności jeśli będzie
    jednocześnie występować duża rozbieżność w zasobach dedykowanych dla
    pisania konkretnego softu.

    Miałem parę lat temu bardzo wątpliwą przyjemność przesiąść się w pracy z
    opensource na M$ i chyba największym szokiem dla mnie było, że ich
    produkty biurowe są bardziej zarobaczone niż np. taki Libre Office.

    Zresztą spinacz, czy inne pierdy, to tylko jeden z przykładów takiej
    rozbuchanej funkcjonalności. Z ilu funkcji korzysta przeciętny
    uzytkownik i z czego wynika, że wszelkie inne też tam są?

    Te tendencje nie dotyczą zresztą tylko softu. Ile (%) obecnych,
    nowoczesnych produktów jest w stanie przetrwać 10 lat? Jak to wyglądało
    30 lat temu i z czego wynikają różnice? Nie jest to czasem wynik
    kombinacji ciągłego parcia na oszczędności i zwiększanie funkcjonalności
    w tym samym czasie?

    --
    Marcin