    From: Silver Dream ! <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Że kiedyś takie wynalazki chciało się produkować...
    Date: Wed, 15 Jul 2020 18:16:14 +0200

    On 15/07/2020 16:27, Marek wrote:

    > Nadal  pozostaje bardzo dużo z tego 1Mbs.

    Jestem przekonany, że tam musiało robione być dużo więcej ze względu na
    bardzo niską wiarygodność tego zapisu. Dzisiaj jesteśmy przyzwyczajeni
    do innych realiów, ale VHS potrafił gubić klatki a następnie się na nowo
    synchronizować wcale nie natychmiast, ,,pływać" na boki jak pijany.
    Standardowo nie miał TBC. Nie miał żadnego "DTF" i generalnie był wiemy
    jaki. Tak więc teoretyczne pasmo analogowe dość mocno nijak ma się to
    tego co było faktycznie do wykorzystania w domenie cyfrowej jeżeli
    wiarygodność miała być sensowna. Może można było zrobić to szybciej, ale
    to co zrobili działało "more than good enough" za swoją cenę.