  • 1. Data: 2020-07-14 00:49:38
    Temat: Że kiedyś takie wynalazki chciało się produkować...
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://youtu.be/WVDCxTtn4OQ

    Najciekawsze jest na końcu, jak się podłączony digital out z video
    in....

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-07-14 06:46:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-07-14 00:49, Marek wrote:
    > https://youtu.be/WVDCxTtn4OQ
    >
    > Najciekawsze jest na końcu, jak się podłączony digital out z video in....

    https://www.youtube.com/watch?v=-ZJmQQ9OCtI&t=6638s
    mi język nie przeszkadza (przeszkadzał kiedyś ;-))

    W.

  • 3. Data: 2020-07-14 07:33:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 Jul 2020 06:46:32 +0200, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=-ZJmQQ9OCtI&t=6638s
    > mi język nie przeszkadza (przeszkadzał kiedyś ;-))

    Ale.o co.chodzi?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-07-14 08:45:18
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-07-14 07:33, Marek wrote:

    > Ale.o co.chodzi?

    Rosyjski niestrawny jest, a Maks jeszcze bardziej ;-)

  • 5. Data: 2020-07-14 11:18:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >https://youtu.be/WVDCxTtn4OQ

    Ale czemu zadziwiajace ?
    Widac byla juz wtedy bylo zapotrzebowanie na dzwiek cyfrowy wysokiej
    jakosci.

    >Najciekawsze jest na końcu, jak się podłączony digital out z video
    >in....

    Jesli dobrze rozumiem - zakodowali dzwiek gdzies w sygnale video, co
    sie wydaje w miare naturalne w owych czasach.
    I umozliwia kopiowanie nagran.

    Widac Technics nie Sony, nie zarabial na prawach autorskich :-)

    J.

  • 6. Data: 2020-07-14 11:36:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 Jul 2020 11:18:29 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Widac byla juz wtedy bylo zapotrzebowanie na dzwiek cyfrowy
    > wysokiej
    > jakosci.

    Nie chodzi o zapotrzebowanie ale o formę realizacji,.która iokazała
    overkillem z wielu powodów nie tylko z powodu wysokiej ceny.

    Jedna rzecz mnie zachwyciła - samopołykacz kasety, pięknie to działa.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2020-07-14 12:42:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie chodzi o zapotrzebowanie ale o formę realizacji,.która iokazała
    >overkillem z wielu powodów nie tylko z powodu wysokiej ceny.

    Wyglada jednak tak, jakby uzyli wieli elementow z zapisu video ...
    czyli cieli koszty :-)

    Przypomina mi sie jakas przystawka, ktora umozliwiala backup danych na
    video.
    Ale czy to byl pecet czy Amiga ...

    J.

  • 8. Data: 2020-07-14 14:22:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    Ile megabitów/s wyciągała?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2020-07-14 14:53:10
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    On 14.07.2020 14:22, Marek wrote:

    > Ile megabitów/s wyciągała?

    Raczej ile bajtów/s :-)

    There are special backup modes for Amigas with an 68020 or higher CPU
    (A1200, A2500, A3000, A4000). The first one gives a speed improvement of
    a factor 2 compared to V1.5, without data compression. The typical
    thoughput in this case is 85MB per hour, for a total of 340MB per 4-hour
    video tape! The 68020-compressed mode adds data compression to this, and
    is up to 3 times as fast as V1.5 (depending on the compression ratio
    achieved). With 130MB per hour, 520MB will fit on a 4-hour tape! On an
    68000 Amiga, the throughput is about 40MB per hour.

  • 10. Data: 2020-07-14 14:54:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ile megabitów/s wyciągała?

    Nie pamietam, ale to musialo byc gdzies rzedu 1Mbit/s

    https://www.youtube.com/watch?v=1jrLz__PlM0
    https://www.youtube.com/watch?v=TUS0Zv2APjU

    A jednak znacznie wolniejsze ...

    J.