  • Data: 2009-03-05 20:21:49
    Temat: Re: Zewnętrzny hdd do robienia backupu?
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WaLker" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gop8hk$g3f$1@news.onet.pl...
    > Być może nie zauważyłeś tego szczegółu, że w założeniu wykluczyłem dyski
    > 3,5". Nie wspominając już o szufladach do nich.

    ja wiem ze teraz jest taka dziwna moda zeby miec wszystko przenosne itd.

    backup ma byc niezawodny a nie zajmowac troche mniej fizycznego miejsca
    za dwa razy wieksza cene

    jezeli szukasz dysku przenosnego, ok, kryteria w porzadku, ale jezeli
    myslisz o backupie to zajmowanie 5x15x30 cm czy 2x7x15 nie powinno
    miec zadnego znaczenia (rozwiazanie 'profesjonalne' to to nie jest
    a przecietnemu ludziowi roznicy nie zrobi)

    > BTW od 10 lat uzywam takiego
    > zestawu i jest on większy jakieś 6 razy od Toshiby z obudową. Powtórzę się,
    > ten hdd Toshiby ma wielkość palmtopa, nie ma żadnych udziwnionych stacji
    > dokujących itp. I o to chodzi. Zajmuje mało miejsca.

    czyli nadaje sie na dysk przenosny, po co dorabiac ideoologie o backupach?

    > Otwartym pozostaje pytanie, czy taki używany raz na tydzień hadek będzie
    > godny zaufania i nie da się prześcignąć w długości życia płytom?

    godny zaufania o tyle ze mozna zobaczyc czy smart cos pokazuje, lub tez
    wyjac z obudowy i odzyskac dane w razie problemow

    a co do firmowych przenosnych dyskow 2,5 cala, rownie dobrze mozna rozpatrywac
    sprzet zlozony z 32 kart sdhc 16gb i pieciu 7 portowych hubow usb,
    tez fajny bajer, 512 gb i tez z backupowaniem nie ma wiele wspolnego...