  • Data: 2009-03-05 22:59:25
    Temat: Re: Zewnętrzny hdd do robienia backupu?
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WaLker" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:goo89l$crh$1@news.onet.pl...
    > Główne pytanie, to trwałość. Zakładam jednak, że skoro hadek ma słuzyć
    > tylko
    > do backupów, to byłby włączany realnie raz na tydzień.
    > Zatem, czy (zapominając o kosztach) polecicie takie rozwiązanie, czy może
    > ma
    > ono jakieś wady, które do mnie do dotarły (typu trwałość) ? :)

    Ja do opini dorzuce jeszcze jedna cegielke - taki sposob robienia backupu
    nie ma zastosowania, jesli chcesz spelniac wymogi ustawy o ochronie danych
    osobowych lub ustawy o rachunkowosci... Mowiac najogolniej - to nie jest
    zabezpieczenie danych wg rozumienia ustawy... Tylko prosze nie polemizowac
    ze mna, jesli ktos tych ustaw nie zna :D

    Pozdrawiam
    Michal