eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZginęli jadąc pod prądRe: Zginęli jadąc pod prąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Date: Wed, 22 Sep 2010 01:17:29 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3Mlfy5$IrV@mike.oldfield.org.pl>
    References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl> <4c975f00$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    <i77olm$n32$1@inews.gazeta.pl>
    <4c97728a$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c97730c$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <esbln42l5dkb$.1dpau1rk4ct4l$.dlg@40tude.net>
    <i783bi$t6g$1@inews.gazeta.pl> <i784qu$5f3$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3Ml1vh$Iqv@mike.oldfield.org.pl> <i799jp$ftf$1@news.onet.pl>
    <i79i2q$vcq$1@news.onet.pl> <c1.01.3MlKh8$IrH@mike.oldfield.org.pl>
    <i7and8$k7b$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285111661 22835 77.236.9.21 (21 Sep 2010 23:27:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Sep 2010 23:27:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312032
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 16:44:24 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    >> Czyli szansa, że na danym dystansie kierowca z grupy A spowoduje
    >> wypadek jest 'tylko' 100 razy większa.
    >>
    >> I właśnie dlatego suche dane o ilości wypadków sa o d... stłuc.
    >>
    >
    > Nadal nie rozumiesz.

    Ależ ja doskonale rozumiem, a Ty nie.

    > To jest informacja o spowodowanych przez kierowcę wypadkach. Czyli
    > element na który on sam ma wpływ. Nie takich w których uczestniczy,
    > czyli np. dużo jeździ, ma większe ryzko natknąć się na idiotę który
    > spowoduje wypadek.
    >
    > Jakie ma znaczenie w jakim przebiegu spowodował te wypadki?

    Dla innego kierowcy niewielkie. Ma znaczenie tylko liczebność danej grupy.

    > Wyobraź sobie że jesteś np. firmą ubezpieczeniową. ktoś opłaca u ciebie
    > roczne OC. Ma dla ciebie znaczenie jakim on jest super kierowcą, bo
    > jeździ 200 tysięcy rocznie i powoduje na tym dystansie tylko 3 wypadki?

    JAko firmę ubezpieczeniową nie interesuje mnie absolutnie nic poza szansą
    na to, że dany delikwent spowoduje wypadek.

    > A teraz postaw się na miejscu jakiegoś hipotetycznego organu
    > dopuszczającego kierowców do jazdy, wydajesz roczne zezwolenia.
    > Dziadek który jeździ 5k rocznie i jeden wypadek, przedstawiciel
    > handlowy ktory robi 200k i powoduje 3 wypadki.
    > Organ nadzorczy pyta się ciebie - który z dopuszczonych kierowców
    > stwarza większe zagrożenie? Ilu ludzi każdy z nich może zabić?

    I znów - ten drugi.

    A teraz bierzemy 1000 dziadków i 100000 PH. Okazuje się, że 1000 dziadków
    powoduje 3 razy mniej wypadków niż 100000 PH. I co teraz? BArdziej zagraża
    dziadek, czy PH?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: