  • Data: 2021-09-05 10:50:56
    Temat: Re: Ziew...
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-05-września-2021 o 00:09, heby pisze:
    > Zabawne. W mojej okolicy (setki domów) do drugi dom ma instalacje
    > 3-5kWp. Wielu ma 10kWp.
    >
    > Mozliwe, że przespałes jakąs mała rewolucję. Zdarza się najlepszym,
    > nawet prezesom.

    Nie ma żadnej rewolucji.

    Mogę założyć ale mi się nie opłaca.

    Raz przez wkład własny raz przez za małą dotację (nie zarabiam średniej
    krajowej a mój dochód obcina mi dotacje.
    Trzy Zwrot to nie 5 lat a raczej 10.
    Nie Nie stać mnie na ogrzewanie prądem.

    PS. wpadłem niedawno na film na jutubie gdzie gość przedstawił że
    podczas ładowania swojego elektryka POBIERA PRĄD z sieci pomimo nadmiaru
    jaki aktualnie leje się z dachu.
    Dlaczego?
    Bo nie działa kompensacja międzyfazowa (jeśli dobrze zapamiętałem)
    A to leży po stronie elektrowni.
    I kop się z koniem

    A u Ciebie?