  • Data: 2023-01-24 16:58:47
    Temat: Re: Zimówki wielosezon problemy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-01-24 o 14:31, J.F pisze:

    > Kiedys nie bylo letnich, wiec wszystkie byly wielosezonowe.
    > I byly lepsze na sniegu, niz wiele dzisiejszych letnich.

    > Zaraz zaraz - sam sobie jakby przeczysz.

    Co jest sprzeczengo w tym co napisałem?

    > Mowisz o zabitych razem, czy na samochodokilometr?
    > Bo s-km przybylo.

    Jak widać z Twojego zestawienia zabitych
    liczba ta nie zmieniała się szczególnie mocno
    a liczba samochodokilometrów to raczej się podwoiła
    o ile nie potroiła. (pamiętam w latach siedemdziesiętych, to samochód był
    jeden na dwie klatki schodowe a i pojeździć nie było jak kartki na paliwo)
    Dlatego na samochodokilometr to liczba zabitych zmalała.

    > A wracajac do zimówek ... za PRL ludzie do Zakopanego, Karpacza czy
    > Zielenca dojezdzali. Na "zwyklych oponach" i to czesto mocno zuzytych,
    > bo nowych nie bylo.

    Na początku tego tysiąclecia jeździłem na letnich w zimie przez kilka lat,
    ale dopiero jak zaczałem jeździć w zimie po Polsce i parę razy nie
    dojechałem
    albo dojechałem z duszą na ramieniu, to zdecydowałem się na zimówki.