  • 1. Data: 2012-11-18 10:57:44
    Temat: Złącze płytka-płytka
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Witam,

    Jakoś słabo mi wychodzi z guglarką w tym temacie, więc prośba o pomoc.
    Pojektuję ustrojstwo które będzie podzielone na moduły montowane na
    zbiorczej, głównej PCB. Tak więc będą potrzebne komplety męski-żeński.
    Ilość pinów 100+,złącza proste(nie kątowe!!),montaż najchętniej
    SMD,raster najchętniej 1.27mm. Między innymi będą przesyłane szybkie
    sygnały LVDS, więc musi to być "porządne" złącze. Co w tym temacie
    możecie doradzić?
    No i gdzie takie coś bezproblemowo można zamówić?

  • 2. Data: 2012-11-18 21:08:07
    Temat: Re: Złącze płytka-płytka
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2012-11-18 10:57 Stachu Chebel napisał(a):

> [...]
    > możecie doradzić?
    > No i gdzie takie coś bezproblemowo można zamówić?

    SAMTEC
    http://www.samtec.com/highspeed/mezzanine_strips.asp

    Są do kupienia m.in. w Farnellu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2012-11-18 23:06:34
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 18 Lis, 21:08, Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>
    wrote:

    > SAMTEChttp://www.samtec.com/highspeed/mezzanine_stri
    ps.aspx

    > Są do kupienia m.in. w Farnellu.
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    >                http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Dzięki za dobre chęci!! Nie o to chodzi - patrz temat!! Interesuje
    mnie płytka-płytka, a nie płytka-kabel/taśma.
    Aha!! Jakby ktoś z Kolegów coś znalazł, to raster może być nawet
    poniżej 1mm.

  • 4. Data: 2012-11-18 23:24:50
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 11/18/2012 05:06 PM, Stachu Chebel wrote:

> [...]
    > mnie płytka-płytka, a nie płytka-kabel/taśma.
    > Aha!! Jakby ktoś z Kolegów coś znalazł, to raster może być nawet

    Adam dał Ci linka do złącz płytka-płytka. Na kabel tam nic nie ma. Ja
    jeszcze dorzucę Major League Electronics:
    http://mlelectronics.com/products/pcb-connectors/
    Mimo że nie chwalą się tym nas stronie, to sprzedają bezpośrednio nawet
    pojedyncze sztuki. Musisz tylko wysłać maila z zapytaniem. Warto, bo
    cenowo wychodzi dużo taniej niż Samtec, a produkty mają podobne.
    Kiedyś jeszcze zamawiałem małe ilości z 4uconnector, ale trzeba było
    długo czekać na dostawę, czasami nawet 2 miesiące.

    pzdr.
    j.

  • 5. Data: 2012-11-18 23:33:01
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 18 Lis, 23:24, Jacek Radzikowski
    <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote:

> [...]
    > Kiedyś jeszcze zamawiałem małe ilości z 4uconnector, ale trzeba było
    > długo czekać na dostawę, czasami nawet 2 miesiące.

    Dzięki! Istotnie, Adam dał dobry namiar, pierwszy 'rzut oka' na pdf'a
    był mylący.
    Coby bardziej było jasne, podaję linka na obrazek tego co robię:

    http://w100.wrzuta.pl/obraz/4xaxGwkcMPn/32-kanalowe_
    siano_a_d

    Na górnej części PCB będą wjazdy analogowe, na dolnej sterowanie+32
    szeregowe kanały LVDS (480MHz)

  • 6. Data: 2012-11-19 02:56:07
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 11/18/2012 05:33 PM, Stachu Chebel wrote:

> [...]
    siano_a_d

    > Na górnej części PCB będą wjazdy analogowe, na dolnej sterowanie+32

    Przy takich wymaganiach ja bym dał któreś z Samtecowych.

    pzdr,
    j.