    From: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zlecenie dla specjalisty z dziedziny elektroniki.
    Date: Wed, 16 Sep 2009 23:31:41 +0200

    Użytkownik Janek napisał:
    > Poszukuję specjalisty z dziedziny elektroniki, który jest w stanie
    > skonstruować:
    > - małe urządzenie, które w normalnym trybie pozostaje w stanie
    > czuwania
    > następnie:
    > - po przesłaniu zewnętrznego sygnału cechującego się odpowiednim
    > hasłem wysyła sygnały powrotne, aż do wysłania przez urządzenie
    > zewnętrzne sygnału stop.

    Witam
    Podał Pan/Kolega stanowczo zbyt mało szczegółów. To tak jakby napisać:
    potrzebuję kupić samochód, ile to będzie kosztowało ? Rozpiętość cenowa
    może być od 500zł za używanego "malucha" do 5.000.000zł za superduper
    Porsche/Lamborgini z full wypasem, że o wieloosiowych ciężarówkach z
    naczepą nie wspomnę ;-)

    Nie wiemy nawet za pośrednictwem jakiego medium ma być przesyłany owy
    sygnał. Kabelkiem, optycznie, radiowo ? Jeśli radiowo to na jaką
    odległość, bo tu odwrotnie niż w przypadku prawa Coulomba - kwota ROŚNIE
    z kwadratem odległości.

    Jeśli chce Pan otrzymać konkretną ofertę to prosimy o konkretne
    postawienie problemu. Bo nie znając szczegółów nikt nie zaproponuje
    nawet przybliżonej kwoty.

    P.S. Przynajmniej do czego to ma być zastosowane, bo może się okazać, że
    zamiast szyfrowanego połączenia radiowego wystarczy kilka metrów sznurka
    i dwa plastikowe kubeczki po jogurtach ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz