  • Data: 2021-05-12 13:15:43
    Temat: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 May 2021 17:17:07 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Straszne wieści -- więc piszę strasznie...

    > Pierwszą o DKrawczyku.

    DKrawczyku? D ?

    > Najwyraźniej tak. Kliknąłem w kwadracik, myśląc, iż akceptuję Kukizy...
    > Kukizy są wszędzie, więc są akceptowane bezmyślnie -- chyba właśnie
    > w tym celu nakazano informowanie o Kukizach, by zmiękczały czujność...

    Ja widac jakis ułomny jestem, ale
    -wskazana strona nie znajduje utworow ani "Krawczyk" ani "Kukiz".
    W ogole jakis podejrzanie mierny wybor mi sie pokazuje.

    -informacji o jakims abonamencie tak wprost na stronie nie widze.
    Ale w regulaminie

    2. Aktywacja możliwa jest w następujący sposób:

    a) Użytkownik powinien wpisać na stronie, swój numer telefonu. Po
    wpisaniu numeru telefonu Użytkownik otrzyma od Operatora na numer
    telefonu, który wpisał na stronie wiadomość SMS z unikalnym kodem PIN,
    który następnie powinien wpisać również na przedmiotowej stronie i go
    zatwierdzić albo

    b) Użytkownik powinien kliknąć na stronie internetowej, odpowiednio
    opisany buton (przycisk aktywacyjny), potwierdzając tym samym chęć
    zamówienia Serwisu. Użytkownik klikając w przycisk aktywacyjny,
    zapoznaje się z regulaminem Serwisu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych. Klikniecie w buton jest jednoznaczne z zapisem do
    Serwisu.

    no, ciekawe.

    -co daje serwis ... sie nie zajakną nawet, trzeba by pewnie regulamin
    czytac.

    -proba sciagniecia utworow przenosi na strone musicsmax, gdzie jakis
    zupelnie inny cennik. A nie pardon - cos o cenie pisza, na
    music-online to nie pisza.

    -a tam to regulaminy rozne, zalezne od operatora. np
    https://subscription-justpay.digitalvirgo.pl/assets/
    docs/regulamin-uslugi-dostepowej-plus-2016-10-10.pdf

    1.W celu skorzystania z Usługi Użytkownik:
    a.na stronie internetowej Partneralub za pomocą aplikacji Partnera
    podaje swój numer MSiSDN lub
    b.przesyła wiadomość SMS na wskazanybezpłatnynumer lub
    c.otwiera stronę internetową lub aplikację mobilną używając
    urządzenia mobilnego z włączoną transmisją danych za
    pośrednictwemsieci telekomunikacyjnejPolkomtel.

    2.Potwierdzenie zamówienia Usługi Partnera następuje poprzez
    wprowadzenielub potwierdzenieKoduotrzymanego zwrotnie na numer
    MSiSDNUżytkownikaoraz naciśnięcie przycisku ,,Zamawiam i płacę" (lub
    podobnego).

    3.Wykorzystanie Koduoznacza automatyczne aktywowanieUsług Partnera bez
    konieczności ponoszenia przez Użytkownika dodatkowych opłatz tytułu
    Usług Partnera

    W sumie, to ciekawy ten pkt 1c - wystarczy obejrzec strone na
    telefonie? Lub nawet na komptuterze, korzystajac z sieci komorkowej ?

    > Tuż po odpaleniu tego numeru przywędrowały do mnie dwa SMS
    > z numeru, na który teraz trzeba by wysłać uniżone błaganie
    > rezygnacji z ww. subskrypcji.

    Powiedz sobie: żądanie, albo lepiej: rozkaz :-)

    J.