  • Data: 2021-05-13 19:17:26
    Temat: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 May 2021 02:59:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > https://niebezpiecznik.pl/post/twoj-telefon-sam-wysl
    al-sms-na-numer-732232988/

    > Nie pamiętam, czy wysłałem go świadomie, lecz nie twierdzę, że nie.

    Tylko to robi google przy pomocy calego swojego systemu.

> [...]
    >
    > Siak czy tak -- SMS przywędrował, choć w ~tym czasie nie podałem
    > świadomie nru i nie widzę śladu wysyłki SMS ode mnie czy nawiązania
    > przeze mnie rozmowy ani w apce Play, ani w apce SMSującej, ani
    > w apkach telefonujących...
    >
    > SMS najwyraźniej przywędrował do mnie w efekcie kliknięcia kwadracika
    > na stronie proponującej odsłuchanie czegoś -- myślałem, że odsłucham
    > zawartość strony, że strona chce przeczytać się, oszczędzając mój
    > wzrok...
    >
    > Czy SMS może wysłać dowolna apka, czy tylko ta, której damy

    IMO - musi miec stosowne prawo, ale czy nie moze byc nadane przy
    instalacji automatycznie?
    Przegladarka www raczej takiego prawa nie ma.

    Wiec jesli nie pomyliles nic, to music-online przekierowala cie na
    musicsmax.pl, czego nie zauwazyles, tam wpisales swoj nr telefonu,
    i dostales SMS z kodem do potwierdzenia.

    J.