    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złośliwość Głupota? Zqwiść?
    Date: Sun, 5 Dec 2021 13:05:49 +0100

    Dnia Sat, 4 Dec 2021 20:07:54 +0100, yabba napisał(a):

    > Mierzyli głośność wydechu? Może rzeczywiście był za głośny.

    Nie dosłyszałem, czy mierzyli.
    Czy Policja dysponuje miernikami hałasu?
    Nie przypominam sobie też, czy w rozporządzeniach są wyznaczone dokładne
    definicje pomiarów hałasu.

    > Tego wnętrza to nie rozumiem. Chodzi o wyposażenie kabiny pasażerskiej
    > czy brak wnętrza w katalizatorze.

    "Brak wnętrza" - czyli brak tapicerki, brak tylnych foteli, brak dywaników.
    Tego nie może być, bo przepisy sportowe zabraniają używania palnych rzeczy,
    a drugi aspekt to odelżenia pojazdu.
    Natomiast pulicjanci ponoć stwierdzili, że "klatka bezpieczeństwa jest
    niebezpieczna".

    > Quady były zarejestrowane i spełniały wymogi?

    Tak.
    Problem rzeczywisty to ubłocone koła. Ale tylko kolor, gdyż błota niewiele,
    bo chłopaki przed wyjazdem na ulicę gubili błoto w trawie.

    Policjanci sprawdzali te quady kilkadziesiąt minut, przez co załogi nie
    mogły wystartować w jednym z OS-ów.
    Nie pamiętam teraz dokładnie, był to jeden z Land-Rover Loop czy jakoś tak.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam