    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Złota łopata dla Olympusa
    Date: Sat, 31 Jul 2021 06:08:40 GMT

    On 2021-07-30, Titus_Atomicus somewhere.in.the.world <n...@i...invalid>
    wrote:

    > Co masz na myśli?

    Większy sensor ma lepszą czułość, a jak sztorm to ciemnawo.

    > No, ale choćby kwestia kadrowania. W Olympusie masz wizjer.
    > No i ustawienia. W Olympusie masz jakieś kręciołki.

    No w Gopro czy innych action cam też masz podgląd. Z kadrowaniem niby
    też można, ale potrzeba niewielka bo zwykle leci się na szerokim kącie.
    Jak deszcz zacina czy chlapie to kadrowanie jest raczej takie po łebkach
    a i na zabawę z ustawieniami może nie być jak. A jak nie zacina, to
    można użyć standardowej kamery/aparatu. Ale mówię to wszystko z mojej
    perspektywy okazjonalnego chlapacza/snorkowacza.

    --
    Marcin