  • Data: 2024-03-11 10:54:22
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2024 o 21:50, Shrek pisze:

    > To nie oni zakazują. Oni są tylko pożytecznymi idotami. A potem im
    > kotłów gazowych co zakładali w ramach czystego powietrza zakażą.

    Jak dokładnie brzmi teza? Wieśniaki mieszczuchów przekonały i dlatego za
    tym głosują?

    > Widać masz zepsutego. Mój nie śmierdzi - poza momentam jak go odpalisz i
    > przez 30 sekund "na ssaniu" ciągnie. Po przełączeniu się na LPG go nie
    > wyczujesz, chyba że masz zdolność powonienia co wyczuwa co2 i parę wodną.

    Ja elektrykiem jeżdżę po mieście. Mi śmierdzą głównie dizle, ale rury
    wydechowe mają do tyłu wszystkie, czyli w moją stronę a nie do wewnątrz,
    czyli w swoją, więc widać sami nie wierzą, że ich samochody nie trują.

    > To akurat nieprawda - "strefy czystego transportu" są nakazane z góry a
    > nie przez władze lokalne. inna sprawa że ci klaszczą uszami.

    Nie wiem jaki tam nakaz z góry może być, i niby co do tego mają
    wieśniacy, że mieszkańcy kwestionują decyzje lokalne.

    > I słusznie że korwin gówno dostanie. Natomiast my jakby nie o tym.

    Jak nie o tym? Że "kobiety chcą być wożone" jest raczej oczywiste. Ale
    wybierani są ci, którzy nie mają tego w programie. Wy mieszczuchy tak
    sobie wybieracie!