  • Data: 2023-03-19 20:59:51
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-19 o 18:44, Myjk pisze:
    > Sun, 19 Mar 2023 18:19:26 +0100, pueblo

    > Chyba że się chce być rzetelnym, wtedy warto użyć dwóch. Jak ktoś
    > w takich elementarnych rzeczach nie potrafi zachować rzetelności
    > to podważa dalsze jego wypociny, CBU.

    Nie przekonuje mnie taka argumentacja - w każdym razie nie oparłbym na
    tym rzetelnej krytyki tego artykułu.

    > To wskaż przepis na podstawie którego się skłaniasz.

    Po prostu tak mi się wydaje. Mam 2 możliwości i wybieram jedną. Gdyby
    gdzieś w przepisach był taki zapis wprost, to pewnie byś się tym pochwalił.

    > W porządku, nie będę się dalej ekscytować, a ty pozostaniesz dalej w
    [...]
    A jednak nadal to robisz.

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem,
    > to nie będziesz się musiał parę razy pytać.

    Ani razu mi nie odpowiedziałeś.

    > Nie jest to zsadnicza różnica, kierunkowskaz to tylko sygnalizacja,
    > informacja dla innych o ZAMIARACH, nie nadaje nikomu pierwszeństwa itp. nie
    > wyklucza także np. użycia lewego kierunkowskazu przed wjazdem na SORO gdy

    Sygnalizacja czego? Jakich zamiarów? Może zmiany pasa albo kierunku ruchu?

    > definiuje tylko że
    > *dodatkowo* przy zjeździe należy użyć prawego kierunkowskazu. Przy czym
    > polskie PORD nie nakłada już takiego obowiązku.

    Z tego wynika, że wg naszego PORD zjazd z ronda nie jest zmianą kierunku
    ruchu.

    > Fajnie, tylko nie bierz się w takim razie za dyskusję,
    Vice versa.

    > w tym polecanie gniotów które robią nadal ludziom papkę
    > (czy tam kisiel) z mózgu.

    Na takie przypadłości to już ci nic nie pomoże.
    Dla mnie EOD. Do niczego mnie nie przekonałeś, żadnych wątpliwości nie
    rozwiałeś - lubisz se pobić pianę.