    From: "kabat" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Znowu zajechał
    Date: Wed, 20 May 2009 09:50:30 +0200

    Użytkownik "drburski" <m...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5c056d36-d25f-4bfe-95d0-865c963ac748@q1
    4g2000vbn.googlegroups.com...
    > Niestety po raz kolejny statystyki rosną
    > http://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zginal_mo
    tocyklista.html
    > tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

    W niedziele kumplowi w ten sposób zajechała puszka, podrostu sobie koleś
    chciał sobie wjechać na parking z lewej strony ulicy. Jak dotarłem na
    miejsce kumpela juz odwozili karetka do szpitala. Jechał na Kacie, mówi ze
    jak zobaczył ze juz nie da rady to wstał i jak uderzył w samochód odbił sie
    od dachu i spadł z drugiej strony. Jest tylko potłuczony na szczęście, moto
    też sie do bobrowego naprostuje:) Ale mówi ze jak juz walił w samochód to
    widział ze koleś za kiera patrzy sie wogóle w inna stronę, koleś się patrzył
    tam gdzie celował czyli na miejsce parkingowe, tylko pasażerka go widziała,
    i wylądowała z nim w szpitalu z urazem głowy, bo drzwi weszły do środka i
    szyba tez sie posypała. Kurwa jak można nie zauważyć dużego, wysokiego
    motocykla jedzącego z naprzeciwka.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro