  • Data: 2009-05-20 20:32:16
    Temat: Re: Znowu zajechał
    Od: Nikanor <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 21:53, MichalKu <m...@o...pl> wrote:> On 20 Maj, 01:48,
    drburski <m...@o...eu> wrote:
    > Trzeba uwazac i tyle. Najgorsze sa niedziele i swieta...
    > Emeryci i stare panny wyjezdzaja w swoich Tico, czinkłeczento i
    > maluchach, na dzialki.

    A ty wolisz dni powszednie, czyli skacowanych budowlańców,
    nieśmiertelnych z pokolenia why, menedżment średniego szczebla w
    napadzie agresji księgowego i wyprzedzanie tirów na trzeciego?

    > Babcinka najpierw przychamowala, odbila lekko w prawo, tak jak by
    > chciala sobie zaparkowac po prawej i nagle jak nie jeb&^nie
    > skretem w lewo

    To jest atawizm z czasów jak wóz miał długi dyszel i trzeba było robić
    duży najazd w przeciwną stronę, bo się wóz w stodołę nie złożył.

    > A jak mam wyjechac w poniedzialek rano do pracy, przez cale
    > miasto, to mam lekkiego stresa (..) tez tak macie? :)

    Nie. Od czasu jak jeżdżę do pracy na dwóch kołach - uwielbiam
    poniedziałki i kocham korki. Niech sobie leje i duje - nic mi humoru
    nie psuje. No i gdzie indziej mógłbym na skuterze 125ccm pościgać się
    z R1 i zremisować? :))

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]