  • Data: 2009-05-20 21:18:11
    Temat: Re: Znowu zajechał
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 May 2009 21:53:31 +0200, MichalKu <m...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Moze jestem dupa nie motocyklista. Uwielbiam jezdzic ale poza miastem.
    > A jak mam wyjechac w poniedzialek rano do pracy, przez cale miasto, to
    > mam lekkiego stresa i dopiero jak wsiade na moto i przejade pare minut
    > to uczucie przechodzi, bo trzeba sie koncentrowac. I potem jest milo.
    > tez tak macie? :)

    Nie. :-) Ja tam wolę jeździć po mieście. W trasie to jadę 120-130, wieje,
    drogi chujowe, puszki mnie cały czas wyprzedzają zlewając kwestie
    bezpieczeństwa, polskie drogi wkurwiające, przejechanie 300 km zajmuje
    ponad
    5 godzin, wszędzie remonty i robale rozwalające się na szybce od kasku.
    Od czasu do czasu można, ale kurde, w mieście się jeździ cywilizowanie,
    hyc hyc między puszkami, żadnych robali, i nie trzeba 3 godzin w deszczu
    popierniczać non stop. ;-)

    > MichalKu
    Leslie
    --