  • Data: 2017-05-24 23:10:53
    Temat: Re: Źródła czasu -- kolejność padania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w
    wiadomości
    (ciach)

    >To może własny zegar atomowy/cezowy/rubidowy?

    Ograniczona zywotnosc ma, 10 lat pociagnie, a dalej ?

    No i Piotr sie boi o odzyskanie czasu po wylaczeniu zasilania - to
    niestety tylko wzorzec czestotliwosci.

    Jest lepsze zrodlo
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdanski-zegar-pu
    lsarowy-w-Brukseli-n51902.html

    ale to ciagle tylko zrodlo czestotliwosci ... no i jaka gwarancja
    stabilnosci przez 20 czy 50 lat ?

    J.