  • 11. Data: 2022-01-30 02:42:51
    Temat: Re: Żywe czy cyfrowe?
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 29 Jan 2022 22:54:58 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <1a3ch6kmgkp6o$.1b4ee0yvqrs57$.dlg@40tude.net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    nie chomik to jest szansa ze tam nie zdechnie gdzie trudno posprzatac.

    >Prztemocla to ja kiedyś miałem. Japońskiego bo monitor był Panasonic.
    >Złośliwa bestia była bo ilekroć chciałem obejrzeć jakieś porno to
    >wyłaziła z kąta i siadała w najkrytyczniejszym miejscu.

    Dobrze, że plądrzyków nie miałeś, znajomy je znalazł poniewczasie w
    komputerze z OLX(Core I7, 16GiB RAM, ssd 250GiB).
    Mieszkanie do remontu.

    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 12. Data: 2022-01-30 02:49:51
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 30 Jan 2022 00:34:59 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <1qqpme1o3f3bg$.1ltnzdd8k4pz1$.dlg@40tude.net>
    od Collie <p...@b...pl> :

> [...]
    >- Spotkanie pająka w południe oznacza, że w najbliższym czasie
    > czeka na nas dobra nowina.
    >- Spotkanie pająka po południu symbolizuje nadzieję.
    >- Spotkanie pająka wieczorem wróży otrzymanie prezentu.
    >- Pająk, który spada z sieci na podłogę, oznacza coś złego.
    >- Jeśli pająk wspina się do góry, zwiastuje to, że nasze plany
    > i pragnienia się spełnią.
    >- Jeśli niewielki pająk chodzi po ubraniu, jest to szczęśliwy znak.
    >- Pająk chodzący po dłoni zwiastuje szczęście w interesach.
    >
    >Sumując: najlepiej zostawiać pająka w spokoju, aby uniknąć nieszczęścia.

    No właśnie, szczególnie w momencie, gdy ten pająk zjada sobie ze
    smakiem w kiblu ulubionego przez panią domu jamnika smoczkotyłkiego.

    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 13. Data: 2022-01-30 13:44:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-29 o 22:38, a...@p...com pisze:
> [...]
    > nawet w rękawiczkach ognioodpornych(jest strasznie jadowity), trzeba
    > spieprzać z domu i czekać, aż się znudzi i sobie gzieś pójdzie.

    Pierwsze słyszę :-)

    W firmie kurierskiej moglo być prusactwo i kupiła monitor z prusakiem.

    --
    animka

  • 14. Data: 2022-01-30 13:48:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-29 o 23:35, nadir pisze:

    > Tych to nie znałem.

    > Ale grzędziora można łapać na miód, sprawdzone. Trzeba tylko dobrze
    > wszystkie otwory szczelnie gęstym miodem zapaćkać. Najpóźniej po 24h
    > grzędzior przylezie do miodu i wtedy spokojne długim, ostrym, patykiem
    > od szaszłyka go nadziejesz.

    Nie wyłazi z monitora wcale?

    --
    animka

  • 15. Data: 2022-01-30 13:52:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-30 o 00:34, Collie pisze:

> [...]
    > - Pająk chodzący po dłoni zwiastuje szczęście w interesach.
    >
    > Sumując: najlepiej zostawiać pająka w spokoju, aby uniknąć nieszczęścia.

    Mnie to takie i inne pająkopodobne (szczególnie krwawe merry
    Niesiołowskiego) kurestwo strasznie gryzie.

    --
    animka

  • 16. Data: 2022-01-30 17:36:06
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 30.01.2022 o 13:52, Animka napisała:

    > Mnie to takie i inne pająkopodobne (szczególnie krwawe merry
    > Niesiołowskiego) kurestwo strasznie gryzie.

    Polskie pająki nie gryzą. Ale pająkopodobne kurewstwo w rzeczy
    samej żre, psując opinię narodowym pająkom. Choć wydawałoby się,
    iż trudno pomylić krwawą merry Niesiołowskiego z pająkiem. Ale
    po spotkaniu z Krwawą Mary w barze, to już prędzej.

    --
    https://paczaizm.pl/po-skonczonej-pracy-zaloz-majtki
    /

  • 17. Data: 2022-01-30 21:57:40
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 30 Jan 2022 17:36:06 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <1r1fpcr5ig878$.1douq06s4ep1r$.dlg@40tude.net>
    od Collie <p...@b...pl> :

    >Polskie pająki nie gryzą.

    Gryzą, i to dość nieprzyjemnie, niektóre są lekko jadowite(kątniki).
    Sam się o tym przekonałem jako małe dziecko często przebywające na wsi
    w okresach urlopowych, lubiłem je obserwować i brać do ręki.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 18. Data: 2022-01-30 22:35:05
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 30.01.2022 o 17:36, Collie pisze:
    > Polskie pająki nie gryzą.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolczak_zbrojny
    /---------------------------------------------------
    -
    Jest jednym z nielicznych pająków występujących w Polsce, których
    ukąszenie wywołuje objawy zatrucia. Powoduje piekący ból i stan zapalny.
    Jad zawiera hemolizyny. Jest śmiertelny dla owadów, natomiast u
    człowieka powoduje długotrwałe bóle, osłabienie i dreszcze. Objawy
    ukąszenia mogą utrzymywać się do dwóch tygodni
    \---------------------------------------------------
    -

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Sieciarz_jaskiniowy
    /---------------------------------------------------
    -
    Sieciarz jaskiniowy jest jednym z kilku gatunków pająków żyjących w
    Polsce, których jad może powodować ból i opuchliznę, ale nie stanowi
    zagrożenia dla zdrowego, dorosłego człowieka. Ukąszenie sieciarza
    jaskiniowego jest porównywalne z użądleniem przez osę
    \---------------------------------------------------
    -

  • 19. Data: 2022-01-31 10:28:34
    Od: Collie <p...@b...pl>

    -
    > Jest jednym z nielicznych pająków występujących w Polsce, których
    > ukąszenie wywołuje objawy zatrucia.

    To nie jest polski pająk, to kosmopolita i imigrant:

    "Pająk znany z Portugalii, Hiszpanii, Andory, Francji, Belgii,
    Niemiec, Szwajcarii, Austrii, Włoch, Słowenii, Szwecji, Estonii,
    Litwy, Czech, Słowacji, Węgier, Ukrainy, Mołdawii, Rumunii, Serbii,
    Czarnogóry, Bułgarii, Macedonii Północnej, Grecji, Rosji, Turcji,
    Gruzji i Azji Środkowej".

    Polskie, narodowe pająki nie gryzą.

    -
> [...]
    > Polsce, których jad może powodować ból i opuchliznę, ale nie stanowi
    > zagrożenia dla zdrowego, dorosłego człowieka.
    -

    Jw. Zatem nie ma się czego bać na strychu i spotkanemu pająkowi
    należy po prostu odpuścić. I o to tylko chodzi w tym wywodzie
    o polskich, narodowych pająkach. Przy atawistycznych podejściu
    w narodzie do wszystkiego co się rusza, a nie można tego wydoić,
    lub włożyć do garnka:

    https://www.youtube.com/watch?v=PD0UT-KaLu0

    PS. Cytuj po ludzku.

  • 20. Data: 2022-01-31 16:24:03
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Sat, 29 Jan 2022 22:38:39 +0100, użytkownik ansajawruk napisał:

> [...]
    > nawet w rękawiczkach ognioodpornych(jest strasznie jadowity), trzeba
    > spieprzać z domu i czekać, aż się znudzi i sobie gzieś pójdzie.

    Wy się śmiejcie, ale kolega na początku lat 90-tych, sprowadzał z USiech
    używane oscyloskopy, ewentualnie naprawiał i sprzedawał. I po pierwszych
    paru reklamacjach od klientów wszystkie następne rozkręcał i naprawdę
    uważnie przeglądał. I bardzo często znajdował w nich podsuszone ale żywe
    pluskwy. Oni tam tam mają w domach tego pełno.

    PS
    Przypomnę jeszcze stare hasło reklamowe warszawskich fińskich domków:
    Domki drewniane, pluskwy murowane.