  • Data: 2022-04-09 16:30:56
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: ALEX MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2022 o 11:23, _Master_ pisze:

    > Ale płaci się samo a mówimy o podstawowej w dzisiejszych czasach formie
    > komunikacji. Taże w sytuacjach awaryjnych.
    >
    > Wyobrażacie sobie "przedpłacenie" za prąd?

    To genialne rozwiązanie. W pewnych zastosowaniach.

    > Tak wiem na tych fakturach to
    > się cuda dzieją ale masz Ty zobowiązanie i elektrownia że Ci ten prąd
    > DOSTARCZY.

    Mieszkanie w trakcie "szarpanin prawnych". Od roku stoi puste, ale za
    prąd musisz płacić. A pan który który miał spisać licznik, tak sobie nie
    przyszedł. I masz 900 zł nadpłaty, ale jak nie zapłacisz to ci prąd
    odetną. "Genialne" rozwiązanie.

    > Nie wyobrażam sobie dziś dziadownia o 3 zł różnicy i pilnowania 5
    > numerów w mojej rodzinie.
    >
    > Jakby nie liczyć mam przewagę cenową bo  numer za 1 zł.
    >
    > prepeidy ;-) nie podskoczą

    Taaa

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę