  • Data: 2012-02-29 06:36:09
    Temat: Re: (about) ogre/dobre
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :-)
    > chodzi mi o Ciebie.
    > może ta czwórka jakoś wyczuwa, że nie należysz do elyty i Cię ignoruje?

    zauwaz ze niepowiedzialem ze ta czworka umie strasznie duzo
    ale zapewne umie coś (a to zawsze lepiej nizby nie umieli nic;)

    co do mnie to sporo nie umiem ale sporo tez juz umiem - moje
    osiagniecia co do poprawiania c oceniam jako wartosciowe,
    (a ostatnio zauwazam ze doszedl mi inny temat - rozmyslania
    nad sposobami akceleracji wykonania itd, w tle leżą jeszcze
    'prace' nad agentówka itp)

    ((programowanie idzie powoli ale ok, (mam inne problemy :
    powinienem sobie raczej poszukac nowej dziewczyny jako
    ze poprzednia puscila mnie w trabe, oraz przebic jakos
    przez cwokosfere pseudolekarzy bo jestem przez ta cwokosfere
    uwieziony w chorobie (problemy z ukl oddechowym) i nie moge
    sie (od lat) dobic do jakiejs sluzby zdrowotnej minimalnego
    standardu co do diagnozy i znaleznienia lekarstwa - popadlem
    juz ostatnio w marazm bo wykonywane ruchy w kierunku
    znalezienia choc jednago 'przyzwoitego' lekarza nic nie
    dają ) ))