  • Data: 2020-06-20 09:43:06
    Temat: Re: akumulator do UPS
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-19 o 22:37, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Chyba nigdy nie trafiłem w RBC na inne niż CSB, a trochę ich przez moje
    > ręce przeszło. Z tym, że jak już to Smart, a nie Back, więc to może
    > robić różnicę. No i nie zdarzyło mi się żeby w UPSie siedział akumulator
    > bez nalepki APC jak w tym na filmie. Warte zastanowienia.

    A cóż się tu zastanawiać.
    Tak jak napisałem pod nalepką APC miałem Kung Long.
    Smarty (DELL, ale to APC z inną etykietką) 1500VA kilkanaście
    wolnostojących jak i RACK oraz kilkanaście mniejszych Back. Pod
    naklejkami CSB. Po 5 latach wymiana wszystkich, kupione w hurtowni IT
    APC za grubą kasę RBC7 i RBC2. Po 2 latach RBC7 spuchły we wszystkich
    1500'kach. Przestaliśmy więc płacić za nalepkę APC i mierną jakość,
    tylko kupowaliśmy już kartonami CSB bez nalepek i w przypadku RBC7 ze
    starego pakietu przekładaliśmy tylko kable/bezpiecznik o ile się dało,
    bo prawie wszystkie rozszczelniły się przy biegunie bodajże ujemnym i
    wtedy w tym miejscu kwas rozpuszczał śrubunki/styki bezpieczników . I
    tak do dziś tylko CSB, bez extra dopłaty za naklejkę.

    --
    Irokez