    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: autostradowo
    Date: Thu, 10 Nov 2022 14:39:56 +0100

    On Thu, 10 Nov 2022 14:15:33 +0100, Shrek wrote:

    > No więc piszę, że to nie twoja wina.

    > Zależy - jak prawy jedzie wolniej,

    jedzie wolniej, cudow nie ma.

    > to niespecjalnie - bo ty nie chcesz
    > jechać wolniej - zjedziesz - ten ścigacz cię wyprzedzi, za nim jedzie
    > następny... nie wrócisz. A chesz wyprzedzić tego na prawym, więc ci
    > wolno lewym.

    Toz pisze o wystarczajacej ilosci miejsca.
    W moim przypadku to raczej nie będą duze ilosci pojazdow, ktore mnie
    bedą wyprzedzac.

    > Jak chwilowo, to zaczej dużego zatwardzenia nie zrobi, więc skoro jest
    > zatwardzenie, to nie chwilowo tak jedzie.

    Bedzie miejsce, to zjedzie - taka moja praktyka.
    Tylko ze miejsca odpowiednio dlugiego moze nie byc przez pare km,
    moze dogonic kogos wolniejszego, moze sie wolniejszy wciąć.

    Ogolnie nie narzekam na zachowanie - tylko predkosc docelową mają
    ludzie rozną. Jedni 100, inni 200, i po srodku tez.

    > Ci za nim będą tak samo szybcy jak i błyskacz oraz ty - bo wszyscy
    > jedziecie jak kapelusz z przodu pozwala.

    Tak, ale to wlasnie powoduje, ze moge nie moc wrocic na lewy pas.

    J.