  • Data: 2022-11-14 22:09:18
    Temat: Re: autostradowo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2022 o 13:12, J.F pisze:

    > Chce wyprzedzac - i tych na prawym pasie, i tych na lewym przede mną.
    > Tych na prawym wyprzedzamy, tych na lewym ... jak zjadą, czyli jak
    > zrobi sie miejsce na prawym.

    No skoro nie ma bardziej lewego;)

    > ale ja lewym jade. Tylko predkosc docelową mam wysoką, wiec mało kto
    > mnie wyprzedzi.
    > No i jade lewym, wiec wiec musi grzecznie poczekac az zjade na prawy,
    > albo pogonic swoje koniki i wyprzedzic prawym.

    Zwykle nie ma miejsca. Konieki nie problem, ale z na pochyłe drzewo i
    salomon nie naleje.

    > Na poczatku czyli pierwszy?

    Nie no. Jak pierwszy to oczywiste. Na początku czyli powiedzmy do piątego.

    > To oczywiscie staram sie zjechac na prawy
    > i przepuscic ... ale musi byc wystarczająco miejsca po prawej.
    > A 200m miedzy ciezarowkami to raczej za malo :-)

    Jak pojedynczy ścigacz to styknie. Powiedzmy 70 metrów bezpiecznego
    odstępu, trochę zostaje.

    > Wychoddzi na to, ze jezdzimy podobnie.
    > Ale czy to jest prawidlowo i czy tak wolno ? :-)

    Wolno (sic) bo zatwardzenie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!