  • Data: 2022-11-14 13:12:45
    Temat: Re: autostradowo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Nov 2022 14:53:31 +0100, Shrek wrote:
    > No to skoro chcesz jechać szybciej, czyli wyprzedzać...

    Chce wyprzedzac - i tych na prawym pasie, i tych na lewym przede mną.
    Tych na prawym wyprzedzamy, tych na lewym ... jak zjadą, czyli jak
    zrobi sie miejsce na prawym.

    > Będą - aż całe zatwardzenie cię minie albo wymusisz na kimś powrót na lewy:P

    ale ja lewym jade. Tylko predkosc docelową mam wysoką, wiec mało kto
    mnie wyprzedzi.
    No i jade lewym, wiec wiec musi grzecznie poczekac az zjade na prawy,
    albo pogonic swoje koniki i wyprzedzic prawym.

    > No właśnie. Generalnie w takich przypadkach nie zjeżdzam, bo przecież
    > też chce jaechać szybciej czyli wyprzedzić. No chyba że jestem na
    > początku to mogę błyskacza puścić przodem żeby dalej rozganiał towarzystwo.

    Na poczatku czyli pierwszy? To oczywiscie staram sie zjechac na prawy
    i przepuscic ... ale musi byc wystarczająco miejsca po prawej.
    A 200m miedzy ciezarowkami to raczej za malo :-)

    Wychoddzi na to, ze jezdzimy podobnie.
    Ale czy to jest prawidlowo i czy tak wolno ? :-)

    J.