    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [blog] Oho,rząd dawno nie majstrował prz y gospodarce...
    Date: Tue, 30 Dec 2008 19:24:09 +0100

    Tomasz Śląski wrote:

    > Na dziś masz uwolnione 17.1 - 17.3 GHZ EIRP 100mW.

    no co, w sam raz na polikwidowanie przewieszek między blokami :P

    > Więcej na dziś (większe
    > radiolinie albo jakiś sensowny wielopunkt) niedasie

    jakie kolejowe określenie NIEDASIĘ :>

    > Z czasem i tak zrobi się syf, kwestia - ile czasu to zajmie.

    ja patrząc z perspektywy małego miasta (a właśnie w takich miastach bez
    finansowania z zewnątrz nie będziemy mieli Internetu 100megabitow),
    znajdującego się daleko od cywilizacji wszelkiej mówie - to się nie
    zapełni nigdy.
    w większych ośrodkach ile by nie było wolnego widma to i tak zostanie
    wykorzystane, ale za to taniej jest ciągnąć światło i tu jest właśnie
    recepta na rozwój sieci

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow