  • Data: 2022-05-03 21:51:17
    Temat: Re: bramka VoIP z wybieraniem dekadowym
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, May 3, 2022 at 10:39:16 AM UTC-7, SDD wrote:
    > Większość w zasadzie wszystkie bramki, z którymi miałem przyjemność, akceptuje.
    Fritze akceptują, PAP2T akceptuje i też bramka w routerze 5G ZTE MC 801 też
    akceptuje. Dziś zielonego Astra podłączałem i działa jak należy :)

    Ciekawe, bo moje doświadczenia były całkiem odwrotne:
    - linksysy nie akceptują. Podobno bardzo stare, pierwsze softy w PAP2 (poprzednik
    PAP2T który też już jest stary) działały, ale to mówimy o ok. 20 lat temu
    - być może dodali w ciągu ostatnich paru lat, jakaś poprawka w sofcie? Jesteś pewny
    że to działa? Jaka wersja?
    - Wszelkie bramki w modemach kablowych i 4G nie działają
    - nie mam doświadczenia z niemieckimi Fritzami ani tym ZTE o którym piszesz

    Właśnie Grandstream jako jedyny działa, inaczej nie byłoby tylu projektów
    konwerterów. Niestety jak pisał Jacek, bardzo kapryśnie - jeden telefon działa
    idealnie, drugi - praktycznie identyczny - przekłamuje cyfry. Warte uwagi są dopiero
    HT812 (i zapewne odpowiedniki na 4 i 8 linii) - działają 100% niezawodnie.

    P.